~~~4thYear~~~

         我諗自從我由日本返黎之後, 好似未打過blog, haha. 係時候要update 一下自己ge 近況la.
     
         首先講一講呢次日本之旅ge 感受先la, 真係好深刻, 好難忘. 第一次自己出門去咁內時期, 真係好到好多好多野. 雖然實習果到真係無咩野學, 不過學到自己獨立, 同埋平時weekend 四圍玩真係好正, 已經差唔多玩曬茨城咁滯la, haha( 好可惜finally 都係無去到日光…….) 而係8月中ge 時候, my parents 過左黎日本同我一齊玩, 我地由大阪玩到東京, 去埋富士山下, Disneyland tim, 而因為影左太多相la( 幾千張……) 所以想睇相ge 朋友們就要等一等la, 我later 會upload 返上blog ga la. 如果有時間ge 話, 我都會打埋果7 日大阪東京之旅ge 遊記ga!!!
 
         咁講一講學校果邊la, 今年已經係Year 4 la, 係我大學生涯ge 最後一年, 真係要好好珍惜la. 今年我地ge 堂終於都無咁多, 終於都有返d 返大學ge feel la,haha. 不過開左學咁內, 好似都無咩學過d 咩咁=.= 回想返過去三年, 我覺得自己ge 大學生活都算幾happy ar, join 左唔同ge 活動, 識左好多人, 而最重要ge 係, 我無選錯科, 至少up to now 我自己覺得我無, 因為我覺得EME 好似我第二個家咁ga la, haha, 見佢地仲多過見ar 媽. 一齊上堂, 一齊溫習, 一齊踢波ge 日子, 真係好開心. 而yesterday 係我地最後一年參加足球比賽ge 第一日賽事, 而今次比賽亦都可能係我地班最後一次一齊著上同一件波衫參加比賽. 係尋日比賽前, 我地一齊圍埋激勵士氣, 而我聽完最後果句, 覺得好感動, 因為我地真係一隊波黎ge, 無論最後結果係點, 我都覺得今次我地班係win 左ga la, 隊長, 我地都會相信你ga!!!!!
 
         而另一方面, 今年亦都係我第四年參加PSP (學長扶助計劃) la. 我記得開頭由第一年做Freshman, 跟住到Mentor, 再去到依家ge Senior Mentor. 呢幾年入面, 自己都成長左唔少, 而我係澳大join ge 咁多個活動, 咁多個program 入面, 唯有呢一個, 我覺得係最值得, 最有意義ge. 因為呢個唔只係一個program 咁簡單, 我見到過往有好多mentors 真係好有heart 咁去幫助d Freshmen, 所以PSP 就好似我ge 第三個家咁la, 有一種好溫暖ge 感覺, 而佢地ge 呢一份精神, 會一年一年咁樣廷續落去. 所以PSP 由開頭ge 幾十人, 發展到依家差唔多三百人, 如果只係一個普通ge 活動, 我諗唔會有咁ge 效果la. 而我都希望今年自己可以努力, 去廷續呢一份精神la, 而最後係到post 返首會歌ge 歌詞上黎la,呢首歌係由我同埋ar 昭and Sophie 一齊作ge, 如果想聽Demo version 可以去PSP ge forum download la, 或者叫我send比你地都得.
 

這一年有你

曲/詞/編      昭, Sophie, Eric   

(Demo 主唱: 昭, Eric ,伴奏: Sophie)


在這一年相遇 天天相見

曾共你攜手見證 遠方的明天

在這家庭歡聚永沒限期

無懼憂愁挑戰 願 我身邊有你

常會記起你笑臉 為我心 添溫暖

會記起 這信念 在我心 不厭倦

晴天 炎夏 白雪冬季

曾承諾過 讓愛意佈滿身邊

*從開始 相識的那天

曾一起 來同度這年

回憶中 開心歡笑的一張臉

期望與你編織 成長中的每段線*

能有着你 這一切可奉獻

剎那間 將櫻花開遍每個春天

**

有着你 這不息的愛可感染

我的心 應否都可以再愛多一點

從開始 歡欣的每天

齊牽手 來延續每年

回憶中 種種的愛都是無言

期盼這最真的 存於心中永未變

學懂珍惜 還要感激 我遇見

 
 
This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

7 則回應給 ~~~4thYear~~~

  1. sara 說:

    ERIC…你就好la…可以同時有三個家^^..
    羨慕死人la…!!!!
    不過我都唔輸屑…我都有psp哩個家…
    希望今年大家都可以好好enjoy psp同埋將佢延續落去la…^^

  2. Yen 說:

    我已經download佐啦~
    我都覺得PSP係我係大學參加甘多活動社團最有意義,最值得回味ge一個~
    最少俾我識到你哋甘多朋友~~哈哈哈哈!!

  3. rick 說:

    日本之旅而家先打….
    你都好唔得閒WO….

  4. Ada 說:

    堂終於都無咁多, 終於都有返d 返大學ge feel la"鍾意你呢一句!但係我地呢邊仲係好多堂

  5. 皓盈 說:

    無選錯科;最緊要都係咁je~

  6. Eric 說:

    Sara and Yen: 今年大家一齊努力la, PSP 萬歲^^
    威: 都幾唔得閒ga, haha, 我會慢慢打返
    Ada: 你可能過多兩年又好似我咁少堂ga la
    Nicole: 係ar, 選錯就無奈la

  7. Karena 說:

    我想聽呀

發表迴響

