~~~bazar + 美食節~~~

       上一個星期係一年一度ge 明愛園遊會, 因為呢排都開始多project 同埋hw do la ,所以到依家先打返個blog, haha.
 
       話說今年我又要幫手, 而幫手ge Counter 都係同上年一樣——澳門魔術藝術家協會. 不過今年有d 唔同ge 係, 因為明愛果邊就arrange 左四個時間比我地個會表演ge. 所以我都有份參加表演la. 分別就係星期六同埋星期日晚ge.
 
       星期六afternoon 2點幾就去南灣果到set 場開攤位la, 可能今年我地抽ge 地點唔係咁好, 所以其實都唔算太多人流( 我地抽中左最角果個=.=). 不過都有唔少有心人仕過黎捐錢睇Magic, 同埋buy 我地扭ge 氣球. 係到要代明愛多謝佢地la!!! 咁岩慈幼個Counter 係我地ge 斜對面, 咁我咪過去玩下game, 同埋玩下Bingo 咁la. 點知真係比我中左Bingo, 仲要係一隻有半個人咁大隻ge 狗仔, 都幾Cute ga. Anyway, 都係打算玩下ga ja, 因為自己又用唔著, finally 都係捐返比佢地再抽過,haha.
 
       星期六晚就到左我地個會ge 表演la, 原定係9 點鐘開始ge, 所以我地8點半就開始過去prepare la, 點知等下等下, 要10 點先到我地lor=.= 果隊band 真係…..唱左成個hr 都有, 好似開concert 咁……由緊張等到唔緊張, 再由唔緊張等到眼訓=.=. Finally 第一個上場係ge 大舊, 佢果part  野都唔錯, 之後到Sammy 玩個MC trick, 最後就到我la, 個表演都算ok la, 不過不失, haha, 不過自己仲有好多改善ge 空間. 今次真係要多謝咁多位朋友過黎支持la!!( 有思祺, 萍, 詩明, 黎到無咩點玩, 不過等睇show 等左成個hr..真係唔好意思=.=, 仲有PSP ge Mentors 同埋 Freshmen, 收到你地ge message 好開心ar ,haha….等等la….)
 
       星期日ge 流程都係大致差唔多la, 不過我地ge 表演就改左去8 點( 佢話8 點wor…) Finally 都係等左半個hr 到la, 今次玩左第二個magic, 反應都唔錯la. 不過因為呢兩日都好熱, 我又要著件長衫黎表演wor, finally 返到屋企真係成身都濕曬ar, 勁無奈=.= 如果係今日呢d 咁涼ge 天氣咪幾好lor……
 
       Yesterday 去左see 一個音樂show, 係我地PSP 有個叫ar 萍ge freshman有份表演ge, 佢拉Violin. 咁我就同左思祺and ar 昭一齊去睇la, see 完之後一齊去左美食節. 果到真係勁多人, 差d 連行都行唔到, 係果到仲撞到好多PSP ge 人tim, finally我都係only食左一樣野……就係風la=.=
 
       順帶一提, 今個星期五(11月14) 係我地機電工程一年一度ge 迎新show, 11月先黎迎新睇怕都無咩邊到會咁la, haha.今年都係同上年差唔多, 都係才藝表演, 如果大家想去see ge 話ne ,果晚7點半到, 去澳大X hall 果到攞ticket 直接入去see 就得ga la, 今年係我地EME year 4 ge 最後一年la, 希望帶比大家一個美好ge 回憶la……..
This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

4 則回應給 ~~~bazar + 美食節~~~

  1. April 說:

    你每年GE活動都幾有規律性下WOR~
    我都好想去美食節~!
     

  2. sikei 說:

    HA…美食節通常都食唔到野
    迎新加油ar ^^
     

  3. Ho 說:

    祝你地ge迎新一切順利la~!!!

  4. 說:

    個迎新我都想有一個美好ge回憶= =…

發表迴響

