~~~ Something about me ~~~

       今日afternoon 成班Springer 上左Elvo 屋企, 睇左一套幾有意思ge movie ,叫做 "驕陽似我" (Good Will Hunting). 真係從中都get 到唔少ge 野. 好快2008 年就要過去la, 今年真係過得好快, 仲有十幾日就到 2009 年la.
 
       可能人大左la, 諗野都有d 唔同左, 不過唔知好左定壞左la. 我覺得自己應該係一個幾怕悶ge 人, 可能因為獨生ge 關係la, 所以平時都會join 好多好多ge 活動, 又去學唔同ge 野. 不過當自己一個人ge 時候, 總會覺得悶ge, 通常就會開個msn 同人chat ga la. 可能正因為咁, 我都識左唔少朋友. 不過真係好deep ge 知己, 你叫我講就真係唔係好知可以講邊個名出黎. 諗深一層, 可能係因為自己好少去關心別人ge 需要, 平時都係吹水居多, 關心ge 說話真係唔會成日講, 又唔去notice 下人地有咩need. 希望跟住落黎呢一年, 真係可以有所改進la, 有時真係覺得今日套movie 個主角有果幾個死黨真係唔錯.
 
        另一方面, 都就黎畢業la, 對自己ge 前途都仲係有d 迷網, 記得小時候自己ge 夢想係做一個科學家ga, 不過大左, 好似無左呢個夢想, 自己ge 理想係咩都唔係好sure, 話咁快又畢業la, 要開始出黎面對呢個社會. 其實你問我有咩遠大ge 理想, 咁就真係無咩ga ja, 我覺得身體健康, 開開心心, 有一個幸福ge family , 做一個好人, 有得唱下歌, 彈下琴, 咁就夠ga la. 簡簡單單ge 生活應該就最岩我la. 前幾日出左幾場magic show,  有一場係for 澳大ge X’ mas party, d 小朋友好熱情, 好多都衝曬係台ge 前面, 甚至上埋台上面睇, 可能對佢地黎講, 魔術師係佢地ge 心裏面有一個好重要ge 位置, 因為可以將佢地ge 夢想變成真, 個show 過後, 有一位staff 同我講佢個仔好like我講果個聖誕老人story ge magic, 睇見佢天真ge 笑容, 我都覺得好開心, 因為可以將歡樂帶比別人, 可能呢一樣就係身為一個魔術師最開心, 最滿足ge 野.
 
       此外, 好似我d blog 都無咩講過d 感情ge 野, 其實都到左咁大個, 細個果時覺得d 人拍拖同埋結婚, 應該係同一個人, 不過now 唔知係唔係世界變左, 有d 細佬竟然可以拍十幾次拖, 仲要覺得成日換畫係一件好威ge 事, 不過始終覺得, 愛情係一樣好神聖ge 野, 唔可以亂咁黎ge, 所以都係要慢慢去了解清楚對方係唔係適合自己先開始發展la. 有時真係會有d 想拍拖ge 街動, 不過真係要think 清楚先好ge, 一時ge 衝動唔會last for 好內ge, 反而細水先可以長流. 最緊要係包容, 了解同埋溝通, 雖然我仲係單身la, 不過相信the best is yet to come ge.
 
       今日一次過諗到好多野, 就打左呢個blog la, 今日行完百萬行, 真係幾tired, 係時候搵周公傾下計la……….
       
This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

6 則回應給 ~~~ Something about me ~~~

  1. 影風 說:

    有拖拍記住要同我地講呀,等住飲你那餐呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KAKAKA!!!!!!!!!!!!111

  2. Ho 說:

    獨生ge~真係會少關顧到別人ge需要~我都要好好學習呢~!!

  3. Ada 說:

    你一啲都唔似獨生~~唔知AR..雖然好多人話細水長流都係太遠GE事~不過我都唔會因此而改變自己本來GE諗法

  4. SOPHIE 說:

    你努力la~~擺脫光棍行列呀~~kaka….

  5. 說:

    聖誕,又係遐想既日子~~拍拖呢d野,唔可以強求既~~始終都係隨緣啦~~而且世界既愛都有好多既~~我都一樣可以去愛身邊既人(當然有個女友會更好啦)~~見到你就黎畢業啦~~真係好慶幸可以識到你~~加油~~加油啊~~

  6. Sweet 說:

    HAHA~感情ge野就隨緣啦~遇到就好記得去爭取啦~就快又09年lu~下年繼續加油啊~haha~

發表迴響

