~~~ X’mas + Wedding + Football ~~~

          一年一度ge 聖誕節又過去左la, 今年對我黎講, 應該係學生生涯最後一個聖誕假, 下年應該無咁長ge holiday la……不過我覺得今年聖誕, 好似無咩點放過假咁……首先, 今年接多左好多場show 黎做, 又有幾個X’mas party,  加上12月23 考第一科exam, 下個星期12月30, 又要present…….所以其實呢個holiday都幾多野做.
 
          今年ge 聖誕燈飾真係幾靚, 唔係講笑, 成個噴水池都好有呢個聖誕氣氛, 最得意ge 係, 果個聖誕老人係戴住黑超ga, 好好笑. 平安夜果日去左打邊爐, 之後係噴水池撞到psp ge 人, 一齊玩一齊count down, haha. 跟住25 果日去左驛站做Magic show, 其實驛站係工聯開ge 一個地方, 都幾靚ga, 有野食, 又有地方上下網, read books, 又可以book d room 咁, 地點係水坑尾 KFC 隔離, 雖然唔係好多人去ge X’mas party, 不過都幾好玩. Boxing Day 果日ne, 就變左我ge project day=.= 成日係到做份CAD ge project, 不過夜晚又出左去影燈飾.
 
           今日係Marion 同埋 Tomas ge Wedding, 因為佢地都係天主教徒, 所以係聖堂舉行婚禮, 可能細個受d 電視劇ge 影響, 我由細開始都覺得係教堂行禮好浪漫, 好正ga wor. 所以都好希望第時自己可以係教堂行禮, 仲要一路行禮一路play 住d 自己好like ge 歌, haha. 咁內以黎, 我今次都係第二次係教堂睇人地結婚ga ja, 第一次係小學ge 時候, 有一位miss 結婚, 佢叫左我地小提琴班ge 同學仔幫佢拉violin, 今次就真正係見證住行禮ge 整個過程la.  始終我都覺得wedding 係一件好神聖ge 事, 所以係聖堂舉行就岩曬la. 希望佢地可以白頭到老, 永結同心, 學Elvo 咁快d生個肥肥白白ge BB la, haha.
 
            Wedding 之後就趕左去關閘工人球場果到踢波, 教會ge 朋友幫ar 禮搞左個farewell football competition. 由教會team 對嘉賓team ,haha. 好內都無踢過 7 人場, 真係有d 唔慣, 同埋又無踢波好內, 浪費左好多chance………不過finally都入到一球, win 3: 2, 不過比賽中有位朋友受傷, 希望佢快d 無事la. 係到都好感激ar 禮呢幾年教識我ge 野, 希望佢返到香港可以一樣咁開心la.
This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

3 則回應給 ~~~ X’mas + Wedding + Football ~~~

  1. SOPHIE 說:

    我都無機會系senado square影相….唉…

  2. Eric 說:

    咁你呢兩日過去影下la, 應該未拆ge

  3. Ada 說:

    節目丰富~~~

發表迴響

