Where memories are made~~~University Life~~~ Revision Part (1)

Year 1~~~ 1st Semester~~~09/2005 – 12/2005

     時間過得好快, 話咁快第二個Sem 就已經開始左la…… 亦都係我大學生涯最後一個Sem( 順利ge 話……) 其實係呢四年入面真係經歷左唔少野, 當然有開心同埋有唔開心la, 不過我都覺得呢幾年無白過ge, haha. 為左費事第時老左唔記得, 就打返一下呢幾年ge 一d 回憶錄la, 同時亦都係比自己一個reflash ge 時間, 去回憶一下呢四年ge 校園生活………

     因為都差唔多四年前la, 可能有d events 會唔記得打, 咁我就盡量打d 我記得ge 出黎la……..

     開學ge 時候, 第一日返澳大, 真係幾興奮又期待ga wor, 因為係一個新ge 地方, 新ge 人物…… 開頭以為返大學會free 好多, 點知見到個time table 都幾無奈, 同返中學無咩分別, 朝9 晚6…….=.= 仲要星期六都要返. 不過d 堂比中學輕鬆就真ge, 仲要多左d 叫Tutorial ge Lesson , 係由d 助教上堂ge. 而特別記得一個叫Joey ge 助教(叫Joey ge 男仔), 佢教Calculus ga, 真係好比心機, 好有Heart 咁教. 而佢同我地Class 都幾fd ga, haha.

     入到大學緊係要Join d 社團la, 因為本身都識澳大學生會ge 人, 所以就入左去幫手做下Helper la, 而11月頭ge Bazar 亦都有份幫手, 而我係做Bingo 果part ge…….d tickets 真係勁難做=.= , 又要Design, 又要print, cut, 仲要write 埋d Number 上去, 而Bazar 果兩日仲要開Mic 開到聲都沙埋tim…不過都係一個好好ge Experience, 因為做善事ar ma, 又有得玩wor.

     而入澳大之前, 已經有fd 同我極力promote “學長扶助計劃(PSP)” 呢個program la, 而我都Join 左, 佢地ge 目的係會有d學長去help 一d 新入學ge 學弟學妹去適應大學ge 生活, 仲可以識到好多朋友仔tim, 而我都join 左, 發覺真係幾好玩, 亦都可以擴大自己社交ge 圈子tim.

     而係賽車ge 期間, 我個fd 因為有Pass ,所似我就第一次入左去d 泊 “戰車”ge 地方去影相la, 真係大開眼界, 同左好多車手同埋車影相, 而自己讀EME 呢一科, 亦都有機會見識一下d 人整車ge 過程la.

     另一方面, 我都Join 左Drama Society, 而最難忘ge 一次活動就係去幫手做Count Down ge show la, 地點係三盞燈, 我地做一套7,80 年代ge 話劇,我同輝爺都有Join, 我地仲扮果時ge 茶樓仔同埋飛仔tim, 呢次咁ge Count Down 真係好特別, 同埋好開心, 好難忘.

     可能岩岩識d 同學仔la, 第一個Sem 果時都未算太熟, 計埋慈幼果十二年, 呢年應該係第十三年男校ge 日子la, haha, 不過都幾好ga, 成班同學一齊去踢波ge 感覺真係好開心, 而我地仲一齊組左隊波tim, 而我地亦慢慢熟絡la……..

~~~The End of Part 1, To be Continued……………~~~

This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

4 則回應給 Where memories are made~~~University Life~~~ Revision Part (1)

  1. ian ian 說:

    For a long long time no see ~ How are you~^^

  2. tinatina 說:

    haa, 十幾年和尚寺, 善哉善哉u have a very fruitful U life, congrat!

  3. Ada 說:

    你都係時候走入凡間…

  4. W.L 說:

    agree la… 不要再搞机LA 雖則你是机電 但NOT 基

發表迴響

