~~~生活雜記~~~

          好似n 咁內無打過blog, 其實係因為無咩想打, 近來ge 生活比較平淡, 無咩特別, 係到就打d 生活瑣碎事, 同埋一d 感想出黎la…….

1) 因為就黎graduate la, 好想作一首歌比EME , 但係又無咩靈感wor, 唔知到畢業前可唔可以作到出黎ne?

2) 呢排d 天氣真係好怪, 一時又好熱, 一時又好凍, 前兩日仲要落勁大雨tim……

3) 近來係學校大部分ge 時間都去左個lab 果到做Final Year Project, 仲有大把野都未做=.=( Contact resistance test, corrosion test…..etc) 不過我會努力ge!!!!

4) 今個星期日係小弟影畢業相ge 日子, 我由朝早9點到下午5點都係澳大ga la,大家得閒ge 記住過黎同我影相ar!!!

5) 4月係澳大ge 文化藝術節, 接左兩場show 黎做, 一場magic, 一場唱歌

6) 今個sem take 左Social Dance, 學跳Waltz 同埋 Tango, 好內無跳舞la, 跳返都幾好玩ar!

7) Eason 終於有新ge 廣東歌la ——- 七百年後, 超級好聽!!!!!想要ge 可以叫我send 比你, CD version 黎ga.

8) 第一次用淘寶訂野, 又真係幾快幾方便ga wor.

9) 近來因為成日走左去做Final Year Project, 所以無咩time 彈琴, 不過仲有好多好多歌想彈但未練.

10) 3 月21日係F.I.S.M. 世界魔術大賽2009 澳門區魔術選拔賽. 果日要幫個會手同MC 同埋間場ge 表演.

This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

12 則回應給 ~~~生活雜記~~~

  1. kula 說:

    haha….平淡是福ma….祝福你丫!!!ps:第8樣..上網買野係會上癮加….小心喲….haha!!

  2. Eric 說:

    haha, 我d fd 都係咁講,佢已經上左癮la

  3. bobi 說:

    時間真係過得充實~~kula~我地岩岩先買完~

  4. stone 說:

    魔術師要畢業啦..!!!= 3=無得去..!!!影相!!!(哭~~~~~~~~~~~~~~~~~~!!!)

  5. _Phila 說:

    第1樣,加油ar~~haa

  6. 說:

    點解你唔參加戈個選拔賽A?!

  7. bobo 說:

    係lor! 魔術師畢業la!~~~ 但係我都去唔到…….就差那麼幾日……呀!!

  8. Kit 說:

    世界魔術大賽2009 澳門區魔術選拔賽可以入場睇嗎@~@?

  9. yan 說:

    F.I.S.M…有冇飛呀~~~??

  10. Eric 說:

    Bobby: 原來你地都like 淘寶ge磁磚: 唔緊要, 等我master 畢業你再黎影la,haha萍: 盡力la,無靈感好難作ga豪: 因為我無time practice arbobo: 下個week仲有機會影多次Kit: 要ticket 先入到場Yan: 我有tickets, 但唔多lor, 要see下我過兩日take 到幾多張先知

  11. stone 說:

    唔制唔制!!!= 3=!!!

  12. Grace 說:

    哈哈… 如果 F.I.S.M. 有 ticket 既話我想去呀…不過如果唔夠 ticket 就算la… ^^

發表迴響

