~~~畢業相Taking Day~~~

          時間過得真係快la, 估唔到咁快手就到左我影畢業相ge 日子, Yesterday 真係好開心, 因為有好多朋友過黎同我影相. 一早8 點幾返到去同我Parents  影左一ja 靚相, 因為貪佢無咩人ar ma, haha. 話說中學畢業典禮果時ar媽黎唔到同我影相, 真係有d 遺憾, 不過今次可以補返la, 佢地送左一束好靚好靚ge 花比我. 真係好多謝佢地一直以來ge 照顧ar!

          第一次著住畢業袍, 果種感覺真係幾奇妙ga, 令我諗起李克勤首開學禮:

       同學各位  找個位 這是你的開學禮  往前看  想象戴著四方帽時多美麗
       先交過難忘學費  先不會來年失禮  明天總會是個新學期  終生制

         記得第一次聽呢首歌ge 時候, 真係有d  期待戴上四方帽果日ge 來臨ga. 到左真係戴ge 日子, 聽返首歌又有另一種感覺, bring 返好多大學生涯ge回憶……

          基本上成日, 由8 點幾到 6 點幾我都係澳大ge, 真係企到腳都軟埋……  =.= 不過影得好開心, 好多唔同地方ge 朋友都有黎(有from HK and China, PSP ge各位, 仲有中學ge 同學仔等等). 好多謝佢地送比我ge gifts : (排名不分先後) 我Parents ge 花la, ar 昭ge 多拉A 夢公仔, Alex ge 麵包超人公仔, 思祺同ar萍ge 唐老鴨公仔, Christy ge 相簿, Vicky ge Tie, Grace ge card, Sandy ge 一支假Rose,  仲有佢地送ge 搞笑gift…..

          再一次多謝咁多位抽空過黎同我影相, 同我一齊見證呢一個咁開心, 咁感動ge 時刻. 仲有d Gift 我好like ar, 我會好好keep 住佢地ge!!! 下個星期日唔對外開放, 不過我會同EME ge 各位影餐飽ge ,haha!!!

IMG_2203_2

This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

6 則回應給 ~~~畢業相Taking Day~~~

  1. Wai Lon Alan 說:

    恭喜你!

  2. lingling 說:

    恭喜畢業~(你有好多好好GE朋友哦~要好好珍惜啊~)

  3. Athena 說:

    下年早d到呀

  4. yan 說:

    下年繼續見~hhaah^^

  5. Eric 說:

    多謝ar! 下年一定到ar!

  6. Sweet 說:

    下年繼續影盡佢~haha~

發表迴響

