~~~ Special Dream + 澳大文化藝術節~~~

         今朝發生左一件好神奇ge 野, 就係發左一個好奇怪ge Dream. 唔知點解係一個食緊野ge 地方, 有首歌係到play 緊wor, 個melody 又唔錯, 幾好聽我又未聽過. 聽完左半首, suddenly 我aware 緊我係發緊夢( 咁都得,haha) , then 唔知點解dream 緊果時又記得我係想作一首歌ga wor. 所以即刻彈起身, 想mark 低岩岩首歌ge melody 同埋歌詞la.

          點知write 左兩句左右, 就唔記得左la=.=.ai……好可惜, 不過跟返果兩句個trend ,應該會好作d 掛, 真係要努力作埋佢先得ar.

          下個星期開始係澳大ge 文化藝術節, 會有一連串ge 表演活動, 首先係兩個星期 ge Mini Show, 地點係T 平台同埋乒乓球室, 而我都接左兩場黎做ar, 分別係4月14 日(星期二) ge magic show 同埋 4月17 日(星期五) ge Music Show.

           星期二個show 大約係半個hr la,schedule 就12:15開始ge, 不過大約都係12:30 開始la, 地點係T 平台, 大約係半個hr la, 到時除左表演magic ,仲會教大家玩magic tim ga! 星期五果個show 就都係同一時間, 同一地點, 不過唔同ge 係, 今次我會同Sky 一齊唱, 仲有Floyd 同埋Issac ge Guitar 伴奏, Sophie ge Piano, 歌曲果方面就留返d 神秘感先, 不過應該會跟住幾個主題咁大唱特唱la, 大家如果得閒ge 話, 記得過得支持下ar, 可能呢個Show 就係我地係澳大最後一次共同演出ga la……..

This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

2 則回應給 ~~~ Special Dream + 澳大文化藝術節~~~

  1. sikei 說:

    發夢都可以作歌咁勁ge…haha表演加油la~

  2. Grace 說:

    呢d奇事聽故仔就聽得多… 真人都係第一次聽~~~ 哈哈哈….. 加油呀~~~

發表迴響

