~~~澳大文化藝術節Mini Show~~~

          yesterday終於完成左一連兩場ge 澳大文化藝術節Mini Show la, 分別有星期二ge Magic Show, 同埋星期五ge Music Show, 為左prepare 呢兩個show ,呢個week真係又busy 又tired ar, 連Final Year Project 都無咩進展……

           講返星期二個Show 先la, 可能因為係第一日ge Mini Show ,又無咩點promote, 所以去到開始時間都係無咩觀眾=.= , 原本打算12:30開始ga la, finally去到12:45 先開始, 好彩finally 加埋d 企係邊邊ge 人, 都有30幾人到ge, haha. Overall 個Show 都ok ge, 有少少失手咁la, 多謝咁多位過黎捧場ge 朋友仔ar ( 坐係到see ge, 有80% 都識ge…..), 多謝EME 同埋psp  各位ge 支持, 班長同ar豪幫手影ge相, 仲有d 路過一齊睇ge 觀眾. 今次ge Show 有好多Magic 都係第一次玩, 比較生疏, 希望下次會玩得好d la!

           跟住就係yesterday ge Show la, 首先要同Floyd, Issac 同埋Sophie 講對唔住先la, 因為係台上唔記得左介紹佢地=.=, 為左呢個show , 真係prepare 同埋practice 左好內, 係個show 前ge 一個月, 差唔多個個星期都at least practice 一次, 真係put 左好多effort 入去呢個show 入面. 原本打算12:30 就開始個show ge, 不過因為未set 好野, 都係delay左一陣先開始.

           不過係上個星期日, 有一件不幸ge 車禍發生左, 我地FST 有位同學仲係大陸果到留醫, 係跟住落野果個星期,係T平台都會有donation , 同埋摺紙ge活動, 希望大家有錢出錢, 有力出力, 去support 呢一個活動, 而係我地個music show ge 第一首歌, 亦都係果朝臨時為呢個活動加ge, 我同大雄(Sky)合唱左一首好有意思ge歌, Eason ge “多一點”, 亦都希望大家聽完都可以關心多d 身邊ge 人la……

           講返個show sin la, 今次真係比我想像中多觀眾睇, 要多謝咁多位朋友ge 支持( 有Dr.Wong la, EME, EEE ge 朋友仔, PSP ge Senior Mentor,Mentor 同埋Freshmen…..etc 仲有好多企係旁邊ge 觀眾), 無左你地係到睇, 我地唱爆Mic 都無用la.  仲有係輝哥同埋ar 秋, 要你地幫手搬野同埋錄影, 真係麻煩曬, 仲有多謝班長呢個professional 攝影師.   唱完多一點之後, 我同大雄唱左Jay ge兩首歌, “時光機” 同埋 “晴天”, 之後就到今次個show ge 特別嘉賓Tracy la, 佢係PSP ge Freshman 黎ge, 真係多謝佢過黎幫我地唱ar, 佢唱左Avirl Lavigne ge “Innoncence”, 謝安琪ge "愁人節” 同埋 F.I.R ge “Lidia”, 跟住同我合唱左首 “Way back into love”. 之後又到返我同大雄ge 時間la, 我地開始唱Eason ge 歌, 分別係 “七百年後” 同埋 “ 粵語殘片”, 再係大雄Solo “ 阿士匹靈”, 我ge "與我常在”,  最後我地分別Encore 左 “夕陽無限好” 同埋 “歌頌” 就End 左個show la.

          唱下唱下, 不知不覺已經2點鐘la, 我都係第一次唱咁內歌ja, 不過我唱得就麻麻地la…..=.= 好多謝SAS 比左個機會我地la, 亦都好多謝大雄, 我同佢都合作過幾次la, 有表演叫佢幫手永遠都唔會say no ge, 我開始唱歌有部分ge reason 係因為受佢感染ga ja, haha.  我同佢合唱d 歌, 佢差唔多唱曬d 高音位, 佢聽日仲有比賽tim ,真係辛苦曬la…..爆都咁盡, 仲有多謝Tracy, 一把好好聽ge 女聲, 以後PSP ge 活動靠你唱ga la. 仲有兩位Guitar 手Issac 同埋Floyd, 要你地夾咁多首歌, 真係辛苦曬, 我地成日諗都咩歌想唱都叫你地彈,haha.不過可惜現場ge 收音太細聲la, 有d 好正ge Guitar Solo 都唔係聽得咁clear. 仲有彈piano ge Sophie, 首歌頌真係彈得唔錯ga,不過又係收音ge 問題=.= 同埋個keyboard 唔夠wide…..

          今次ge Show 可能係我地大學生涯最後一場同台演出, 畢左業之後仲唔知有無機會同你地一齊玩音樂, 我好Enjoy 同你地一齊jam 歌, 一齊practice ge 時間,你地留左一個美好ge 回憶比我. 我會好好記住呢場show ge, 多謝為左呢個show 出過力ge 每一位, 仲有過黎支持ge 大家ar!!!!!最後, 希望God Bless 之前車禍果位同學,希望佢可以快d 康復la……

This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

1 則回應給 ~~~澳大文化藝術節Mini Show~~~

  1. _Phila 說:

    copy ge~~同facebook 一模一樣.

發表迴響

