~~~十年~~~

          好似好內都無打關於自己ge Blog la, 光陰似箭, 唔經唔覺, 已經踏入左5月la, 亦都係我大學生涯ge 最後一個月. 近來Final Year Project ge 進度比較慢, 因為接左好多場Show 做, 有之前ge 兩場澳大校園文化節Mini Show, 到Bazar, 再到上個星期ge Talent Show 同埋5.4 ge 晚會, 仲有下個星期ge 傳播週同埋四川晚會, 差唔多個個week都要出超過一場ge Show. 一方面係為左自己ge 興趣而去接Show, 另一方面, 係為左留返一個美好ge 回憶比自己呢四年ge 大學生活. 希望可以將我ge 魔術, 我ge 音樂, 帶比大家!

          唔知大家有無write記念冊ge 習慣, 呢幾個星期我都開始將我ge 記念冊一張張派出去, 可能有d 人覺得呢d 野好幼稚, 唔應該係大學生write ge, 不過我覺得, 呢一個係一個好好ge 回憶, 若干年後睇返真係會回味無窮, 所以如果大家係學校見到我ge 話, 可以問我take 返一張黎write ga.

           今日收返一張同學write 比我ge 記念冊, 睇完真係有d 感動, 所以係聽日Mid term都未溫完ge 情況下, 都想打呢個blog 出黎. 不知不覺, 原來都識左佢十年la, 由中學到依家, 十年對唔同人有唔同ge 定義, 可以係好長, 可以係好短, 不過對我黎講, 十年係由我出世到依家, 一半ge 歲月, 係一個唔短ge 日子la. 佢唔係一個active ge人, 平時好少會講野, 不過係一個好認真, 好盡責ge 人. 我同佢ge 交集真係唔多, 不過see完張記念冊之後, see完我地一齊ge 經歷同埋佢對我ge 感受, 真係有一種無明ge 感動湧左出黎, 一種可能我已經遺忘左好內ge 感動. 想當年中學最後一日返學果日, 我放左學係屋企睇返d 相ge 時候, 真係cry 左出黎ga. 而呢一份感動, 入左大學之後, 可能比周圍ge 事物吸引左, 掛住忙功課, 忙活動, 忙自己ge 野, 已經慢慢唔記得左呢一份純真ge 友誼放左係邊一個地方la.

          有時係忙碌中停下來, 諗一諗, 真係會有唔少啟發. 而果首屬於我地ge 歌 “ 我們的回憶” 已經作左曲la, 詞都填左一半, 我會努力完成埋佢ga la. 希望大家可以好好Enjoy 呢一個月la. 好高興有你地陪我走過呢四年大學ge 日子……

This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

6 則回應給 ~~~十年~~~

  1. Katherine 說:

    你會係邊度ga??我都要問你攞一張寫呀!!

  2. Eric 說:

    我日日都去canteen ge, haha

  3. kula 說:

    haha...我都就黎寫完拉~~到時我實會記得比返你加!!

  4. SOPHIE 說:

    我覺得你個間奏同ending可以make多少少changes….ha

  5. Eric 說:

    haha, 好ar, 到時比你改一改佢la

發表迴響

