四川地震一週年慈善音樂會

          5月16日係澳大文化中心舉辦左四川地震一週年慈善音樂會, 今次音樂會ge 目的主要都係為左幫四川災後重建籌款, 係一個好有意義ge 活動.

          今次都有份出席呢個show 做一個表演者, 回想返呢個月都出左唔少show, 不過對我黎講, 今次有一個幾特別ge 意義ge. 首先係因為今次係大學生涯最後ge 一次係文化中心ge 演出la, 之後或者要讀master 先會再係到perform la, and then 亦都係因為今次係我第一次自彈自唱, 其實想試好內ga la, 不過一直都無勇氣去試, 今次見係最後一次, 就硬住頭皮試下la, haha.

          成個show 有唔同ge type 表演, 有唱歌, 中樂, 合唱等等, 我係後台等緊ge 時候真係幾緊張ga, 不過到出場ge 時候就好返d la, haha. 一開始玩左個關於"希望" ge Magic, 不過不失la, 跟住落黎自彈自唱"與我常在", 一首我好鍾意ge 歌, 不過開頭入個key 高左少少, 同埋唱得唔係咁好…..希望大家唔好介意la, haha. 最後同大雄and Issac 一齊唱左首"路一直都在", 希望四川ge 居民可以堅強ar, 未來係充滿希望ge, 因為路….一直都在ar ma……..

          要多謝過得睇show ge 朋友, 係我出場ge 時候, 我聽到你地叫我個名ga, 你地比左我信心去perform 好呢個show, 多謝你地! 仲有就係thanks大帝幫我write 與我常在ge chord la. 同埋要多謝校友會比呢個機會我演出.

          仲有一個月左右ge 時間就要Final Year Project presentation la, now 要開始全力做好呢份Project!!!

This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

發表迴響

