極燦爛時光… 一去難再遇上一次……

經過左Exam, 再加上漫長ge Final Year Project 奮鬥, 我ge 大學生涯亦都正式劃上一個句號. 係呢兩個weeks ge 生活終於平靜下來, 唔洗日日咁早返學校做Lab, 唔洗溫習做功課, 亦都唔洗係每一個星期三ge 中午1點, 去到SU 音樂室練歌………

每年係我生日之前, 通常都會打下Blog, 回顧一下呢一年發生ge 事ge, 不過今年因為多野忙, 所以依家補返la. Year 4 ge 呢一年, 係好充實又難忘ge 一年, 亦都留下左唔少ge 回憶.

上年Summer ge 時候獨自一個人去日本Internship. 學會左獨立, 經歷左種種甜酸苦樂, 係一次好好ge 人生體驗. 開學ge 時候, 終於感受到左大學生活有空堂ge 感覺…..(以前d 堂都係full ga, 去到大四終於有讀大學ge feel la………..), 亦都Join 左大學生涯最後一次足球比賽, 勝負係唔緊要ge , 好enjoy 同大家一齊踢波ge 過程.

今年出左好多Show, 可能因為係最後一年大學生涯la, 亦都豁出去, 唔怕shy la, haha. 不過正係因為咁, 係澳大ge 每一個角落亦都差唔多去過演出la, 甚至係Bazar, 老人院…etc都有. 好開心因為我ge Magic 可以帶比人歡樂, 好開心因為有一班同我一樣喜歡音樂ge 志同道合, 同埋喜歡我地音樂ge 朋友, 雖然畢左業之後可能好少chance 可以再走埋一齊, 不過我相信大家對音樂ge 熱誠係唔會熄滅ge, right?

除此之外, 就係忙Final year project la, 係exam完之後果兩個week,真係訓曬身落去做, 日日除左食飯訓覺, 就係做Project, 係岩岩present 完果一個moment, 真係有放下心頭大石ge 感覺, haha.

踏入今年ge Summer, now 應該算係雙失ge 青年la, Master 果邊又仲未有消息, 又無搵工做wor…..不過亦都係一個好好ge 時間, 去諗下自己將來ge 路應該點走la. 回想返當初簡工程黎讀, 可能係因為中學ge 時候受到老師ge 影響, 我記得中一果時開始, 有個老師係課堂以外教識左我好多野, 我記得好似連收音機都整過出黎tim ar, haha, 諗返起都覺得好好玩ar.

不過面對依家ge 環境, 搵工又真係幾難ge, 可能讀埋個master 之後, 都係搵咁多ga ja. D人成日都話讀工程ge, 讀果時又辛苦, 出黎做野又唔係好好pay, 不過我覺得自己無簡錯科ge, 因為至少我讀得開心la, 同埋覺得呢一科好有意義, 都算係為人類服務ge , haha. 呢d 都係等讀完再think 過la……係呢個summer, 除左返去做lab 外, 好想學下日文, 又想去swim, 學下唱歌, 學下編曲, 又想作下曲wor…..

今日去跑步ge 時候, 諗返好多中學同埋大學時ge 往事, 原來好多回憶都幾開心ga wor, 有d 諗返起都幾想笑, haha. 所以依家仲讀緊書ge 每一位, 真係要把握時間, 去創造一d 屬於自己ge 美好回憶ar! “極燦爛時光 一去難再遇上一次!!!” ( by 陳奕迅 – 粵語殘片)

This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

7 則回應給 極燦爛時光… 一去難再遇上一次……

  1. Wai Lon Alan 說:

    eric, 好懷念工科既日子呢?

  2. Eric 說:

    haha,係ar, 無錯

  3. James 說:

    讀工程應該都不錯的, 只是在澳門沒有大型企業, 所以不妨去第二度揾工.

  4. lingling 說:

    SORRY啊~ 系呢度同你補返句生日快樂先~ 仲有呢~ 我認為能够讀到自己中意GE科目都系一種幸福架~所以~加油!!!

  5. Eric 說:

    James: 不過我應該會留返係Macau ge, hahaLing Ling: 有心唔怕遲,thanks! 你都要加油做個好老師ar, haha

  6. 說:

    魔術呀~你又話教我一兩個魔術, 到而家都未教過我一個

  7. Eric 說:

    星期六開會教你一個la, haha

發表迴響

