未來的回憶

有時, 人與人之間ge 相遇真係好奇妙ge……
有d 人唔知點解, 岩岩識都會成日撞到, 而有一d 人, 可能識左咁內連一次都未撞過
不過就係因為種種ge 奇妙, 先至可以寫下未來的回憶……

上一個星期, 係鮮果人果到同上年Spring ge 人開會, 點知撞到另一個fd 佢又開會wor
佢同佢未來ge 太太開籌備婚禮ge 會議, 而巧合ge 係, 幫佢地plan 呢個wedding ge, 係我以前一個補習生……
佢地ge 大喜日子, 係12月26日, 即係boxing day la
而我ne, 就比佢地搵左做婚禮ge MC, 仲點名要我唱"幸福摩天輪" tim……
其實我本身都好鐘意呢首歌ga, 不過好似唱落點都差左一種感染力
好似大雄咁講, 有d 歌要親身經歷過先會有果種感覺去唱ge…

今年可能因為係好年, 所以身邊好多朋友, 或者朋友ge 朋友都結婚
不過ne, 現今呢個時代, 真正可以白頭到老ge ,真係唔多……
當我唔洗上堂ge 時候, 我會去南灣果到跑步ge,
而我成日都會見到一對好老ge 公公婆婆係到散步,
唔洗問佢地, 都會知道佢地ge 感情一定好好, 因為佢地雖然已經成頭白髮
行路都可能有少少震, 不過佢地隻手係拖得好實好實
每當我見到呢一幕ge 時候ne,我都覺得好浪漫, 好感動……

係我隔離屋住左 一個男仔, 佢同我由細玩到大ge….
想當年小學ge 時候, 我成日過去佢果到玩, 而佢都成日過去我果到玩
我同佢係同一年出世ge, 不過上到中學就開始少左來往la…..
平時都好少撞到佢, 只知道佢依家做緊學廚
今日食飯果時, ar 媽同我講佢應該就黎結婚la, 因為見到佢拖住一個大左肚ge 女仔….
希望佢同佢老婆and 個B 幸福快樂la~~

前幾日出左我人生第一份正式返工ge 糧, 而今日終於去左銀行禁出黎la……
出糧真係有一種說不出ge 感動, haha, 不過都係出左9月果份ja….
比左d ar 媽做家用, 自己儲返d , 雖然剩返ge 唔算好多, 不過都夠我平時用ga la…..
身邊ge 朋友好多都有唔少大計咁, 但睇返我自己, 真係咩都無諗過……=.=
我諗都係時候要plan 下la……

呢幾日喉嚨都唔係好舒服, 把聲好累咁, 可能因為天氣轉
加上講得野多, 又唱下歌咁, 睇黎真係要好好保養下佢la……
大家都要小心保重身體ar!

This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

發表迴響

