~~~大學生活最後的一天~~~

         時間過得好快, 四年ge 大學生活, 不知不覺, 聽日就係最後一日la. 呢4年ge 一點一滴, 係呢個blog 根本打唔曬ge, 所以我會later 慢慢一篇篇咁打出黎.

          Yesterday 係PSP Senior Mentor ge Closing, 不知不覺, 已經join 左psp 四年la, 真係好唔捨得, 多謝psp ge 咁多位陪我走過大學ge 呢四年, 特別係今年ge Senior Mentors, 可能因為個個月都有training ge 關係, 同你地close 左好多, 一齊點candle 果part 真係好感人, 一齊寫出對大家ge感受果part 都係一樣深刻, 不過yesterday 無sharing ge 時間, 有好多野想多謝想講, 唯有留返closing 先一次過講la.

          仲有特別多謝丁丁同ar Yan , 今年同我一齊帶呢個E 團, 真係辛苦曬你地la, 我真係好似無咩點出席你地搞ge 活動咁, 好多時都係有野do去唔到, 不過我覺得d mentor 同freshmen 都會比你地motivate到ga,…… 其實我覺得E 團呢個E 字, 可以解做 everyone , everywhere 同埋everlasting, 我地要將psp ge 精神, 傳比每一個人,澳大每一處ge地方, 同埋呢點"火" 係會薪火相傳, 唔會熄滅ge, 我從你地ge 身上學到好多野, 唔打咁多住, 盡在不言中la, 留返d closing 先講……

          睇住大家寫比我ge 記念冊, 令到我了解大家多左, 亦都了解自己多左, 原來好多人都唔知我生日ga, haha, 其實我都唔係好記得你地ge 生日, 不過我會mark 低ga la( 我生日係6月27, 岩岩好仲有一個月) 聽日我會帶住本記念冊係身, 如果係澳大見到我, 記住叫我比張你地填ar, 或者你地write 完可以比返我, 希望可以留返一個回憶比大家la.

本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

2 Responses to ~~~大學生活最後的一天~~~

  1. James 說道:

    對不住AR ERIC哥, 竟唔記得你的生日TIM. 好似你同我講過, 但前排忙於考試, 不記得MARK低. 補番句"生日快樂!!!"

  2. Eric 說道:

    haha,唔緊要, thanks!

發表留言