~~~ EME 迎新 ~~~

        Yesterday係一年一度ge EME 迎新, 今年已經係第四年la, 亦都係大學生涯最後一年. 回想起來, 由第一年, 我做Freshman , 係小泉居搞ge 迎新, 我表演magic, 一個比較normal ge 迎新dinner, 跟住到我地Year 2, 我地全班負責搞呢個迎新show, 第一次衝出澳大, 好多野都係一手一腳做, 好多都係第一次, 第一次搞咁大function , 第一次參加歌唱比賽, 而因為技術ge 問題, 最後清唱出" 十年", 而係ending ge 時候, 全班一齊上台唱出我地ge " 光輝歲月". 呢一次ge 迎新真係好開心, 好難忘. 到左第三年, 我地ge 迎新係澳大X-Hall 搞, 係一個才藝表演, 而我就同ar 傑一齊Jam 左幾首歌, 有violin, 有piano.  第一次係台上面彈鋼琴, 雖然好緊張, 不過都係一次好好ge 回憶.
 
       而到左今年, 由Year 2 ge 師弟搞ge 迎新, 地點都係澳大X- Hall. 不過唔同ge 係, 今年已經係我地班一齊參加迎新ge 最後一次la. 個活動由6點半開始, 一開始係X-Hall 出面食飯, 食到大約 8點, 就入去開Show la. 因為我地個show 仲未prepare 好, 所以我無去睇show , 而去左琴室果到practice, 點知果到勁多人係到=.= 跟住去隔離果個room 果到搏下la, 點知真係無鎖門, 仲連個Piano 都無鎖tim !!!  真係Thanks God. Finally 我地practice 到9點半到, 終於到左我地class ge 表演la.
 
       我地ge 表演係壓軸出場, 首先播左一段大約5 mins ge Video, 係呢四年入面大家ge 生活相, 睇返真係好回味, 好正. 跟住我地將Year 1 到 Year 4 ge 活動相分左四段, 由四首歌表達出黎. 首先係ar 曦上台唱" 開學禮", 回味返Year 1 ge 時光. 跟住落黎, 由ar 傑唱出 "友共情", 播出Year 2 我地一齊經歷ge 野. 跟住到我上台la, 雖然都係有d 緊張, 不過今次ge 感覺係唔同d , 我覺得自己係代表住我地班, 代表住我地EME Year 4 呢四年ge 回憶而站係台上面, 雖然有d 想cry ge 衝動, 不過我都忍住左, 唱左 "歲月如歌", 最後由班長上台, 我地四個一齊合唱左一首 " 告別校園時" 結束左呢一晚ge 活動, 而唱呢首歌ge 時候, 我地全班都企起身支持, 真係多謝曬你地!!!!
 
        雖然最後都無一齊唱" 祝福", 不過我覺得你地係台下默默咁一齊唱已經好感動la. 係呢到要多謝搞呢個Show ge 大二師弟la, 仲有整左個咁正Video ge ar 明, 我知道你上個星期用左好多時間 好多心機, 仲要病左一個week, 希望你快d 好返la, 仲有係ar 萍and Tracy 幫我地伴奏, 我係台上面唔記得左多謝你地( 因為上台個腦就空白, haha, 特別係多謝Tracy, 你本身唔係EME 都過黎幫手), 仲有黎睇Show ge 咁多位朋友仔. 唔少得ge, 緊係陪住我一齊過呢四年ge "你地" la!!!!!!!!!! 希望大家可以開開心心咁過埋呢個Year 4 la!
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

3 Responses to ~~~ EME 迎新 ~~~

  1. 說道:

    下年你都可以返黎表演ga ma~~haha
    好似有dv錄左…有ge就可以睇返na~

  2. rick 說道:

    老ER丫~~~第一年係澳大CANTEEN…..唔係小泉……丫

  3. christy 說道:

    好充實的生活啊~~~~~^_^

發表留言