萬聖節 + Birthday Party

       yesterday 就係PSP B團ge 萬聖節party, 身為mentor ge 我, 緊係要悉心打扮一下去, 再加上要去表演magic, 咁前日就去左buy 左d 野"裝身" la, haha.

        4點幾去到SU 果到set 場( 其實全程我都係行行企企多ga la) ,跟住到左5點幾, 就去左SAS ge Office 同Marion, Elvo and Corrine 一齊化妝la, 今次我會以一個吸血鬼ge 著束出場ge( 不過因為我d 牙過大, wear 唔到假疆屍牙=.=) , 不過有件紅黑斗蓬頂住, 都ok 似ge, haha. 我仲gel 到個頭好行tim(later 我會post 相上去space, 自己see la)

         差唔到6 點半ge 時候, 我地去到平台等開始la, 因為today 係丁丁ge birthday, so yesterday 我地打算比個surprise 佢, 幫佢搞個生日party, 我就prepare 左一副pink blue ge poker 比黎到ge 人sign name 黎送比佢, 跟住個校園尋寶game 都幾好玩, 不過就唔係太過嚇人la (可能太多人一齊行ge 關係la), finally 去到SU 果到開餐la.

         食到咁上下, 又到左magic time la, 跟住就夾埋全部人一齊推左丁丁出黎玩, 玩左一個叫 "Happy Birthday " ge magic, although 我d cards 比較細, 可能後面d 人see 得唔太clear, 不過個氣氛真係好好, 我玩咁內magic 以來最好ge 一次!!! 真係多謝曬咁多位元老+ Mentors+Freshmen 支持^^. 跟住ar 邦同Dixon 就take 左個cake 出黎la, 跟住萬人大合唱生日歌(其實一百人到je), 不過有d無奈ge 係, 丁丁出去聽tel 果時見到個cake, 搞到無咁surprise tim, but anyway, 祝佢生日快樂la!

         完場ge 時候, 有人take 左支mic 唱歌wor, 搞到我歌癮又起la( 好似某一句歌詞咁—-"每次我 看見舞台 會令血管都擴張", haha), 清唱左首" 愛情轉移 + 富士山下" ,不過喉嚨未好返, 有d 位唱得唔係咁好聽>< 如果令到聽眾不安ge 話, 敬請見諒.

本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

3 Responses to 萬聖節 + Birthday Party

  1. yan 說道:

    好似幾好玩~可惜我見證吾到~~

  2. Sweet 說道:

    你又一年半載唔洗唱歌lu…
    個晚party好好玩啊~

  3. Eric 說道:

    Yan: 佢地有d 人用手機影左短片,你想see可以問佢地get ga
    糖: 希望無事la, haha,有時歌癮起真係好難control><

發表留言